B e g i n A g a i n

自分の言葉での意訳です。しっくりできたら。

 

Hi, Thank you for coming!! I hope you have a great time.

和訳 Let Me - ZAYN

ゼイン・マリクのニューアルバムから "Let Me" です。
つい先月、全世界ティーンが憧れるカップルだったジジ・ハディットと破局したゼイン。本人がラジオでこの曲は別れる7,8 ヶ月前に、彼女のことをモデルにして作ったと言ったそう。制作しているアルバムのほとんどの曲を彼女と過ごした数々の日々を唄っていたといいます。
また今回のMVに出ている彼女がジジそっくりすぎてびっくり。別れた恋人のそっくりさんをMVに出してくるのは洋楽に本当に多いです。:))))
今回のアルバムのためにインスタグラムの投稿をすべて削除し、ニューアルバムのPRの投稿をアップしています。またこのMVの最後には "to be continued..." の文字が、、、ぜひチェックを!!

Let Me - ZAYN


ZAYN - Let Me (Official Video)
- 1
Sweet baby, our sex has meaning
ねぇベイビー 僕らの溶け合う愛はかけがえのない時間
Know this time you'll stay 'til the morning
わかるんだ 今回は朝までいてくれるって
Duvet days and vanilla ice cream
毛布にくるまって バニラアイスをほおばるそんな日々
More than just one night together exclusively
一夜の関係じゃなくって 僕らしか創れない時間を過ごしたい

[Pre-Chorus]
Baby, let me be your man
ベイビー 君のものにしてくれ
So I can love you
俺が深く愛するために
And if you let me be your man
もしそうするって 言ってくれるのなら
Then I'll take care of you, you
絶対に君を守ってみせるから

[Chorus]
For the rest of my life, for the rest of yours
俺の人生をかけて 君の人生ために
For the rest of my life, for the rest of yours
残された時間をかけて 君の愛のために
For the rest of ours
僕らのために

- 2
We're drinking the finest label
最高の一本を2人で開けよう
Dirty dancing on top of the table
セクシーなダンスをテーブルの上で
Long walks on the beach in April
4月のビーチでのんびり歩く
Yeah, I promise, darling, that I'll be faithful
もちろん約束する 君に嘘なんてつかない

[Pre-Chorus]
Baby, let me be your man (let me be your man)
ベイビー 君のものにしてくれ
So I can love you (I can love you)
俺が深く愛するために
And if you let me be your man (let me be your man)
もしそうするって 言ってくれるのなら
Then I'll take care of you (I can love you)
絶対に君を守ってみせるから

[Chorus]
For the rest of my life, for the rest of yours
俺の人生をかけて 君の人生ために
For the rest of my life, for the rest of yours
残された時間をかけて 君の愛のために
For the rest of ours
僕らのために

[Bridge]
Give me your body and let me love you like I do
俺に身体をゆだねてほしい 自分なりの愛を捧げるから
Come a little closer and let me do those things to you
もう少し近くにきて 君だけにしたいことがあるんだ
This feeling will last forever, baby, that's the truth
この気持ちは一生忘れない ベイビー嘘じゃない
Let me be your man so I can love you
俺を君のものにしてほしい 深い愛に溺れるために

[Pre-Chorus]
Baby, let me be your man (let me be your man)
ベイビーお願い 君のものにしてくれ
So I can love you (I can love you)
俺が君のこと深く愛するために
And if you let me be your man (let me be your man)
もしそうすると 言うのなら
Then I'll take care of you, you (I can love you)
絶対に君のこと 大切に守る

[Chorus]
For the rest of my life, for the rest of yours
この人生をかけて 君のすべてのために
For the rest of my life, for the rest of yours
残された時間をかけて 君の愛のために
For the rest of ours (for the rest of ours)
僕らのこれからのために

Let Me

Let Me

  • ZAYN
  • ポップ
  • ¥250
  • provided courtesy of iTunes